Wednesday, September 22, 2010

නිලා වර්ග

ඔන්න මට පොඩි සින් 1ක් මතක් උනා...
ඔන්න ඉතින් අවුරුදු කලෙට පොඩිලමයින්ට තමයි ගොඩක්ම ජොලි..
ඉස්කොලත් නිවාඩුනෙ..
 කෙටියෙන් ම ලියන්නම් කො...
සිංහලෙන් කොටන 1ක ලෙසි නැ නෙ...

අපෙ කොම්පැනියෙ හිටිය මනුස්සයෙක් නම සරත් කියමුකො..
මෙ සරත් හරි ජොලි පොරක් විනොදයට බරයි එවගෙම දරුවො 2නෙක් ඉනව..
දුවයි පුතයි.. ගිටාර් ගහන්නත් පුලුවන්.. හොදට වචන හරබ කරන්නත් පුලුවන්...
මට සලකන්නෙත් දරුවෙකුට අගෙ...

ඔන්න එහෙනම් වෙච්චවැඩෙ...
පොඩි වචන පටලැවිල්ලක් දුවගෙ අතින් උන...

අතින් කොහොමද වචන පැටලෙන්නෙ...
කටින් ...

අපෙ සරත් උදෙ වැඩට යන්න ලැස්ති වෙනවලු...
ඉට පස්සෙ මෙන්න මෙ දෙබස තමයි වෙලාතියෙන්නෙ...

සරත් : මම අයෙත් එන්නෙ හෙට දුවට මොනවද ඔන?
දුව : අම්මිත් එක්ක ගිහිල්ල අලුත් ඇදුම් නම් ගෙනාව.. මට නිලා අර්න් දුන්නෙ නැ..
සරත්: ඔයා තාම පොඩිනෙ..
දුව: මම අයියත් එක්ක පත්තුකරන්නම්... අනෙ තාත්ති..

තාත්ත ට තාත්ති කියන්නෙ ... අපෙ තාත්තනම් ක්යන්නෙ තාත්ති කියන්නෙ තාත්තගෙ හැනු සතා කියල...
ඔන්න කතාව පිට යනව....

සරත්: හා හා... දුවට මොන නිලාද ගෙනත් ඔන.. මම එනකොට ගෙන්නම්...
දුව: මගෙ හොද තාත්ති.. මට එනකොට ගැමනිලාම ගෙනත්දෙන්න...

අපෙ සරත් කතානර්තුව එලියට බැහැල ගිහිල්ල...
හැබැයි එනකොට හැමනිලා නෙමෙයි කම්බි නිලා පෙට්ටි 2ක් ගෙනත් දිලා...
ඉවරයි......

3 comments:

  1. දිගටම ලියමු. සිංහල කීබොඩ් එකට හුරුවෙන්න බලන්න.

    ReplyDelete