Tuesday, September 28, 2010

නිමල් -1

ඔන්න තව බයිලයක් කියන්නයි හදන්නෙ..

අපෙ ඉන්න පොරක් ගැන... අපි කියමුකො නම නිමල් කියල...
නිමල් කියන්නෙ මගෙ හොදම යලුවෙකුගෙ ලොකු මල්ලි... නිමලුත් අපෙ යලුවෙක් තමයි..
මෙ නිමල් පොඩක් වචන ටපලගන්න පොරක්... සරල ජිවිතයක් ගෙවන්නෙ... වැඩකරන්නෙ ගාමට් 1ක ක...
අපෙ සෙට් 1කෙ වචන ටැපලිලි අල්ලන්නෙ තව 1කෙක්.. ඔකට කියන්නෙ වචන මරනව කියල..(බස නසනවනෙ) ඉතින් මුට කාඩ්1ක ගැහුවෙ මරනපරික්ශක කියල...

නිමල් ගැනනෙ කියනව කිව්වෙ...(නැ..නැ.... ලියනව කිවෙ) අපෙ සෙට් 1ක හවස 7:30 ට තමයි සෙට් වෙන්නෙ... හරියටම ශාන්ති කියන නාට්ටිය යනවෙලාවට..
ඔය කතාව අපෙ 1කෙ කුටවත් දිරවන්නෙ නැ..... ඔන්න පුරුදු පරිදි එදත් අපි සෙට් උනා හවස...
ඔන්න ඔක්කොම වල් පල් කියව කියව ඉන්නෙ කොට ඔතනට ආව අපෙ නිමල්.... මෙක වැඩපොලෙ කෙල්ලෙකුට ලයින් දදා තමයි හිටියෙ...
ඔන්න මු 1කපරටම කියනව මචන් මම ද ඇහුව කෙල්ලගෙන් කියල..
මම ඇහුව උබ මොනවද ඇහුවෙ අපිට තෙරෙන්නෙ නැ...
මු කියනව මොනවද බන් මම ඇහුව...
එතකොට තව 1ක් කියනව ඇහුවෙ මොනවද කියහන්කො කියල...
මු කියනව අරක ඇහුවෙ බන්... දන්නෙ නැද්ද?
මම අහුව අරක කියන්නෙ උබ එහෙම ඇහුවද  උබට බැන්නෙ නැද්ද... තෙරුනෙ නැබන්.. මට හිතෙන්නෙ කුනුහරුප එව.. කියපන්කො කියල..

ඔන්න මුට මල... උබලත් කොල්ලොද බං... මම අහුවෙ එකිගෙන්

"මම ඔයාට කැමතිද කියල"
එතකොට මරනපර්ක්ශක අහනව... එක දන්නෙ උබනෙ කෙල්ල දන්නෙ කොහොමද කියල..

ඔන්න මුට මිටර් උනා.... මු කියපි නැ නැ.. එයා මට කමතිද කියල අහුඑ කියල...
අපෙ තව 1ක් අහනව එයා කියන්නෙ කව්ද කියල..

ඉට පස්සෙ මු ඔක්කොම මඩ කලා අන්තිම වෙනකම්ම ඉදල හරි 1ක කිව්ව...

මම ට්‍රියි කරපු කෙල්ලගෙන් ඇහුවෙ එයා මට කැමතිද කියල...
අපි ආආආආ කියල ඔන්න එකතාව නතර උනා....

ටික්කකින් මු කියනව මට බොගක් සෙට් උනා ටග්ගාල එන්නම් කියල...

ඔන්න මු පැය බාගයකට විතර පස්සෙ අව....
ඔන්න දෙබස..

නිමල් :  නියමයි බන් බොගක් දාල අවා, මාර සනිපයි...
අපි :  මචන් බොගක් දානව කියන්නෙ කක්ක දානවට නෙද?
නිමල් : උබල කොහෙද බං ඉන්නෙ... ඔව් ඔව්..
අපි : එත් ඉතින් මෙච්චර වෙලා ගියෙ...
නිමල් : මම කැව බං..
අපි : ආආආ.... උබ කක්ක කරල කැවද?
නිමල් : ඔව් බං ඔව්..
අපි : ඉය පල මෙතනින්... ඌර...
නිමල් : ඇයි මචන් මොකද උනෙ?
අපි : මොකද උනෙ තමයි... කක්ක කරල කන්නෙ ඌරොනෙ ඌරො...

ඔන්න සින්එක... නිමල් නිසා එදා දවසත් ‍රැ12 වෙනක්ම් ඇදගත්ත...

(නිමල් බැන්දෙත් එ ගැනු ලමයවම තමයි)

1 comment:

  1. අපොයි ටැපලිල්ලක් ගිය දුර..

    ReplyDelete